SALGSBETINGELSER/RETURVARER
Du handler med:
Hotlingeri.dk/Jensen Invest
Email:info@hotlingeri.dk
Cvr. 31248205
Betaling
Hotlingeri.dk modtager betaling med div. Kort samt mobilpay ell. bankoverførse
MOBILEPAY NR.
BANK REG.
Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms. Hotlingeri.dk bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.
Levering
Hotlingeri leverer på alle hverdage, med ordre og betaling indgået inden kl. 16..00 Er ordren/betalingen afgivet efter kl.16, bliver den sendt den efterfølgende hverdag.
Alle ordrer bliver sendt med DAO/GLS til DAO/GLS’s pakkeshop
ØNSKER DU LEVERET TIL EN BESTEMT PAKKESHOP, SÅ SKRIV DET I BEMÆRKNINGER TIL MIG.
Reklamationsret
Købeloven giver 2 års reklamationsret ved køb af varer/tjenesteydelser. Denne reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.
Da varesortimentet ved Hotlingeri, har kortere levetid, er reklamationsretten tilsvarende kortere.
Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.
Hotlingeri.dk vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang dvs. enten som alm. Post eller med DAO.
Ved returnering
Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:
Hotlingeri, Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.Refusion
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.
Returneringsomkostninger skal du selv afholde.
Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.
Meddelelsen skal gives i shoppen under returvarer. I meddelelsen skal du skrive, hvorfor du ønsker at sende retur. Når det er gjort, sender du varen retur og vedlægger en seddel med din bankreg., og kontonr. , så vi kan indsætte beløbet til dig.
Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.
Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dkHvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@domæne.dk